vineri, 19 octombrie 2007

Dan Besliu, Freelancer

După opt sezoane consecutive la care nu am lipsit nici o etapă, e prima oară când îmi miroase a schimbare. Îmi miroase bine de tot. Am mai avut odată senzatia asta, la Piatra Neamt acum patru ani. Atunci s-a produs scindarea de ACR. Astăzi însă îmi miroase a altceva. N-o să vă vină să credeti, pentru că nu îmi vine nici mie, dar chiar miroase a schimbare de-adevăratelea. O parte mare dintre noi s-au resemnat în acesti lungi ani de framîntari si sincer vă spun că mult nu mai aveam nici eu până sã renunt. Dar recent, vorbind cu oficialii federali si urmărind atent schimbările care s-au făcut, mi-a revenit ceva entuziasm. Poate că o sã ziceti că nu s-a schimbat mare lucru si că nu o să se întâmple minuni. De acord. Poate că la organizare, număr de concurenţi, arbitraj, fair-play si mediatizare nu vom sta mult mai bine nici la anul. Ce s-a schimbat atunci? Simplu. S-a schimbat usor mentalitatea cã „merge si asa” Si „dacă stăm cuminti în banca noastră nu ne ceartă nimeni”. Si, mai important, au început să se implice niste oameni care înteleg foarte bine cum se construieste un produs si cum se promovează acesta. Si care au început sã construiască produsul de la început. De la litera A, fără să inventeze sau să adapteze nici un pas al retetei clasice aplicate deja de nenumărate ori în nenumărate tări.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare, dl. Besliu.........Oare stie bine despre ce este vorba. Are toate informatiile? Sau isi imagineaza ca stie tot.

Ovidiu Mazilu spunea...

Pai in tara asta, in domeniul sportului auto, un singur om are toate informatiile... sau isi imagineaza ca le are (pe toate). Sigur este ca numele aceluia nu incepe cu B.

Linkuri, in ordine alfabetica: