luni, 19 noiembrie 2007

PROPUNERE DE CALENDAR COMPETITIONAL 2008 PENTRU CNAK

Astazi 15 noiembrie, secretarul general FRAS, domnul Ovidiu Mazilu, a trimis o scrisoare domnului Ioan Olaru, presedintele comisiei de specialitate a ACR pentru sport auto si karting (CNAK). In scrisoare se raspunde cererii CNAK de oferte pentru organizarea de concursuri automobilistice publicate pe 5 noiembrie 2007, prin propunerea de adoptare pentru anul 2008 a intregului Calendar Competitional FRAS, asa cum a fost validat de Consiliul Federal in sedinta din 13 noiembrie 2007. Pentru a vizualiza textul integral al scrisorii, click aici.

www.fras.ro

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca va faceti iluzii ca acest club al pensionarilor, si ma refer la conducere, va accepta propunerea federatiei. Niculescu si ai lui nu au ce pierde, chair daca nu vor avea un campionat de raliuri sau viteza in coasta performant. Au Fia GT datorita unor "nemti" si cu asta este multumit.

Ovidiu Mazilu spunea...

Nu-mi fac iluzii de niciun fel. Tratez problema tehnic, fara emotie, sentimente, samd. Din punctul meu de vedere, lucrurile stau cam asa: anul trecut cand ACR era intr-o pozitie destul de delicata fata de FIA (anularea FIA-GT-ului si esecul raliului acela de la Timisoara) am considerat ca solicitarile ACR de a cadea la intelegere cu FRAS erau firesti, normale, consecinta a parcursului de decadere din punct de vedere sportiv al acestei organizatii de la momentul "schizmei". S-a adaugat si conventia dintre FRAS si Interne care prevedea ca orice cursa de masini fara avizul FRAS era considerata ilegala. Dupa cum lesne se poate observa, era un moment propice unei intelegeri, moment in care FRAS avea o pozitie foarte favorabila. Din pacate o decizie lipsita de tact a sefilor mei a dus la "infrangerea de la Ranca". Mai departe, lucrurile au luat intorsatura pe care am prevazut-o, de aceea mi-am si dat demisia. Pe de alta parte, foarte multe voci zgomotoase nici n-au vrut sa auda anul trecut de vreun acord cu ACR, mergand pana acolo incat sa ma eticheteze ca "agent infiltrat" al ACR in randurile FRAS. Nu ma surprinde deloc ca exact acei oameni sunt astazi bastioanele de avangarda ale ACR...
In fine, ideea este ca deocamdata lucrurile sunt confuze. Pe de o parte multi vorbesc de acord intern (dl. Bellu de exemplu sustine ca ACR i-ar fi spus ca are in vedere un astfel de acord, FIA la randul ei prin Max Mosley sugereaza aceeasi solutie, samd) pe de alta parte ACR nu face nicio declaratie de niciun fel, dar in instanta solicita desfiintarea FRAS si concomitent, insista sa-si faca un campionat propriu de raliuri.
Pana la urma, eu mi-am propus ca prim obiectiv sa limpezesc atat pentru mine cat si pentru opinia publica daca ACR doreste cu adevarat o intelegere, sau nu are altceva in cap decat sa desfiinteze cu orice pret FRAS. Dupa ce acest lucru va fi limpede, abia apoi putem vorbi despre vreo eventuala iluzie.

Linkuri, in ordine alfabetica: