duminică, 4 ianuarie 2009

Maine este pt. administratia FRAS prima zi de lucru din 2009. Mi-e foarte greu sa stabilesc o ordine a prioritatilor. Toate sunt urgente. Mi se pare din ce in ce mai evident ca "restructurare" nu e cel mai potrivit termen, am sentimentul ca "reconstructie" ar fi mai nimerit/// Trebuie recuperat in primul rand site-ul, apoi stabilit un cadru operativ de lucru cu Consiliul Federal, am inceput deja sa lucrez la regulamente-sa le traduc si sa le adaptez, trebuie sa fie acceptata noua organigrama a federatiei, trebuie alesi oamenii din comisii, studiate bine resursele financiare si angajati doi-trei oameni. ///Ma preocupa foarte tare problema mediatizarii. Am avut zilele acestea cateva discutii cu oameni de specialitate. Fiecare vede lucrurile altfel, fiecare are altfel de propuneri mai mult sau mai putin interesate. As face cat se poate de repede un seminar serios pe aceasta tema, in care sa fie prezentate aceste variante profesionist si la care sa participe cat mai multi interesati. ///Cert este ca maine va fi o zi lunga. Ma intreb acum, la acest inceput de an, care va fi "ziua cea mai lunga"...

Niciun comentariu:

Linkuri, in ordine alfabetica: