luni, 12 ianuarie 2009

De ce scriu pe net (pe forum, pe blog...) partea 1

Sunt unii care nu apreciaza ca scriu pe forumuri si pe blog. Reprosurile sunt pe trei directii: 1. n-are presedintele altceva mai bun de facut, decat sa scrie pe forumuri ? 2. nu se cade. 3. de ce scrie pe autorally.
Nu mai pierde nimeni timpul "pe praful asta" prin traficul bucurestean... Ca sa ce ? Sa reuseasca maxim doua intalniri pe zi...din care nu iese mai nimic ? Si-atunci, multi pun mana pe telefon. Si adun frate, la telefon, cate 6-7-8 ore pe zi. Nu mai am timp de altceva. Oricum nu ma incanta deloc acest tip de comunicare. Pentru ca la telefon eu zic ceva, amicului celui care m-a sunat i se transmite altceva. Indignat, acesta ma suna la randul lui sa-mi spuna ca ar fi aflat "din surse sigure" lucruri care nu sunt in regula. Eu il linistesc si-i spun ca a inteles o prostie, dupa care urmeaza inca o tura de telefoane, ca sa ne lamurim, fiecare cu fiecare... Si nu ne lamurim, ba mai mult, ne pierdem increderea unul in celalalt.
Mie nu traitul in Romania, ci vorbitul la telefon imi consuma tot timpul.... Asa ca scriu pe forumuri: vorbesc cu toti odata si nu ne mai incurcam in 50 de variante ale aceleiasi discutii. Scriind pe forum sau pe blog, castig deci timp pretios. In plus, ca sa mai reduc din telefoniadele cotidiene, am sa-mi iau o secretara foarte blonda si decoltata. Trebuie sa arate bine, sa mai uite lumea de suparari-oamenii suna de obicei la federatie, cand sunt suparati. Fata asta trebuie blonda neaparat, sa nu fie in stare sa faca prea multe legaturi...
2. In ziua de azi nu mai merge sa stai la birou sa-ti vina lumea la audiente. Nici cele mai mari firme nu mai pun pret pe sedii. Tocmai de asta, fiindca se duc ei la clienti-pe internet- si-i iau de la prima ora, de cand se trezesc. Ca doar stie toata lumea ca astazi se bea cafeaua in fata monitorului... Lumea s-a schimbat, tiparul cu "nu se cade" nu mai e de actualitate.
In fine, la punctul 3: scriu pe autorally fiindca are audienta. In mod constant. Am scris si pe prorally, si pe lalimita si pe inca cateva, dar fie ca la un moment dat s-au intrerupt, fie ca nu au audienta, deci acolo nu citesc decat foarte putini ceea ce am de transmis.

2 comentarii:

Marc Banca spunea...

Ciao Ovidiu.
De ce nu incerci sa faci acest blog cunoscut celor care scriu pe net(forumuri), pentru ca multe lucruri interesante pe care le-ai scris/le vei scrie aici nu vor fi citite decat de foarte putini?
Spor la treaba,
Marc

Anonim spunea...

va salut d-le presedinte!in noul an ,va dorec si imi doresc o federatie "scuturata" de oficialii delegati pe viata la competiti (vezi delegarile brasovene)si in general de personalul imbogatit de pe urma motor-sportului romanesc.

Linkuri, in ordine alfabetica: